Menu

Nie-całkiem-normalne życie

Nie możesz zabić kota? To za głaszcz go na śmierć.

Posłuszeństwo

miluska26788

Wybierając relacje, taką jak moja, należy zrozumieć jedną rzecz...przestajesz myśleć w kategorii JA. Nie ma już: JA rozumiem, JA uważam, JA myślę...wszystkie czynności związane z "myśleniem", "zrozumieniem" należą do Pana. Brzmi dziwnie? Może... Musi... więcej

początek...

miluska26788

Przestałam szukać księcia z bajki, przestałam być idealną kobietą, chciałam być sobą, ponieważ nie miałam już nic do stracenia... Po śmierci Taty nie mogłam się pozbierać, zmieniłam wygląd, ale w środku zostało zamieszanie... Zaczęłam manipulować męż... więcej

wpis

miluska26788

Wiecie co...zastanawia mnie sprawa niejakiego Pana K. tego, który jest podejrzany o kontakty seksualne z małoletnimi. Ile osób tyle opinii, winny, niewinny, skazać, wypuścić. Coś Wam powiem: Z racji tego, że rodzice prowadzą szkółkę jeździecką, na le... więcej

Dziwni ludzie

miluska26788

Trochę więcej, jak rok temu nie zarabiałam dużo. Minimalna krajowa, no może po odliczeniu tych wszystkich wydatków, mniej jak minimalna. Czy się tym przejmowałam? Nie bardzo. Mieszkałam z rodzicami, dokładałam się tyle, ile mogłam. Nie narzekałam. Mn... więcej

wpis bez tematu

miluska26788

Jakie to życie jest zabawne. Jednego dnia jesteś rozchwytywana przez ludzi, wszyscy chcą być blisko Ciebie, drugiego dnia nie masz do kogo się odezwać - każdy ma Cię w dupie. Ostatnio zrobiłam typowy remanent moich znajomych. 90% z nich to główn... więcej

miluska26788

Grey mnie rzucił! Tak, dobrze czytacie. Ten Grey (nie on tego Greya, tylko od motocykla) przez którego zaniedbałam bloga oraz inne sprawy. Dla którego miał powrócić sen o Warszawie i wiele innych rzeczy. Powód? Wypaliłem się... No kurwa, sobie myślę.... więcej

.

miluska26788

Jak wiecie robię projekty finansowe, wyliczenia, kosztorysy, kredyty itp. Głównie skupiam się na firmach ponieważ mam ta pewność, że mi zapłacą. Klienci indywidualni nie zawsze. Życie. To za drogo, tam nie do końca się podoba. Jednym słowem zrobią ws... więcej

Dlatego wolę koty.

miluska26788

Opowiem Wam historię: Razu pewnego w małej miejscowości była sobie dziewczynka, Magdalenka (uwielbiam to imię). Mała Magda była ładną, sympatyczną, uroczą i grzeczną osóbką. Miała piękny uśmiech i zgrabny nosek. Jak każda grzeczna dziewczynka była po... więcej

A może jestem przewrażliwiona?

miluska26788

Związek z nowym absztyfikantem zaczyna mnie przytłaczać... Rozmawiam z nim na różne tematy, w sumie to bardziej traktuje go jak przyjaciela niż faceta, wyrażamy opinie na różne tematy, podoba mi się nasz inny punkt widzenia. Podoba mi się, że nie śli... więcej

wpis o niczym

miluska26788

Zaczynam popełniać masę błędów związkowych...mimo tego, że w związku nie jestem. A dokładniej mój nowy wybranek (muszę nadać jakieś pseudo...) bardzo, za bardzo chce być przy mnie obecny. Ja tutaj pitu, pitu, a żadnego wstępu o nim nie zrobiłam... Ma... więcej

motyle czy niestrawość?

miluska26788

Nie było mnie długo....za długo. Wszystko spowodowane tym, że poznałam kogoś. Tak bardzo chciałabym powiedzieć, że poznałam kolejnego sex-frienda, że poznałam kolegę, że poznałam następnego casanovę. Ale nie powiem.... Wiecie, co mnie wkurza? Że każd... więcej

Melancholijnie

miluska26788

Zastanawiam się dlaczego jeszcze myślę o K.? Sądziłam, że ten etap mam już za sobą, że pogodziłam się z tym, że jest kochającym mężem, ojcem. Jednak czasem myślę o tym, co nas łączyło, o chwilach razem spędzonych, o momentach kiedy milcząc rozum... więcej

Niedopowiedziana sytuacja

miluska26788

Wiecie, czego nie lubię? Niedopowiedzianych sytuacji. Tak, każdy z Was pewnie takie ma. Wiecie, o co chodzi? Spotykasz fajnego faceta, umawiacie się na spotkanie, zauważasz, że macie wiele wspólnego, ogólnie wszystko przebiega zgodnie z planem. Najl... więcej

Praca w domu

miluska26788

Pracuję w domu, więc mam bardzo dużo czasu wolnego, które przeznaczam na przemyślenia itp. także moi mili, musicie mi wybaczyć, ale będę na blogu pojawiała się częściej niż dotychczas. Praca w domu jest nudna. Praca w domu jest mało pociągająca. Pra... więcej

Na rozstaju dróg

miluska26788

Takiej depresji to ja dawno nie miałam... Znaczy się, do depresji to mi daleko, ale mam taki nastrój.. dziwny, jestem zdemotywowana. Główie pracą, głównie tym, co robię, głównie moim podejściem do życia. Jak wiecie, pracuje "na własną rękę", czyli i... więcej

Seks...

miluska26788

  Prawdopodobnie mam jakiegoś pecha w sprawach męsko-damskich. Dlaczego?  Historie z K. znacie doskonale, moje przygody randkowe również Wam przybliżyłam, ostatnią z Casanovą również i teraz Hjundai. Co z nim? Ma dziewczynę. W sumie to... więcej

...

miluska26788

Porządkuje swoje życie, rozmyślam nad życiem doczesnym :) Obiecuje w tym tygodniu nowy wpis :)

Złe miłego początki

miluska26788

Praca z ludźmi jest pracą wspaniałą, ale też denerwującą i wymagającą dużego wkładu własnego, psychicznego wkładu, odporności. Kiedyś pracowałam, jako pośrednik kredytowy i to, czego się tam nauczyłam nikt i nic mi nie zabierze. Ileż razy to ja się n... więcej

© Nie-całkiem-normalne życie
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci